Praha – Stále hledají
Jsme dynamická poradenská společnost s jedenáctičlenným týmem interní finanční účtárny. Na dané pozici budeš úzce spolupracovat s hlavní účetní, předchozí zkušenosti nejsou podstatné, co ale očekáváme, je pečlivý a svědomitý přístup k práci. Na oplátku poskytneme potřebné zaškolení a podporu při dalším vzdělávání a profesním růstu.
Administrativní podpora týmu interních financí
Zpracovávání vyúčtování služebních cest a drobných výdajů
Evidence přijatých dokladů, zadávání dat do informačního systému
Prvotní zpracování dodavatelských faktur
Příprava podkladů pro zpracování mezd
Spolupráce při zpracování účetní závěrky
Účtování jednoduchých účetních případů
Komunikace s odběrateli a dodavateli (ohledně faktur, zápočtů, konfirmací apod.)
Zpracování výkazů pro statistiku
Zájem o oblast účetnictví a ochota se v ní dále rozvíjet
Zkušenost s administrativní prací - počítá se i praxe a stáž při škole
Znalost základních účetních principů a postupů
Uživatelská znalost práce s PC - především MS Excel (práce s filtry, s funkcemi), MS Word
Zodpovědnost, pečlivost a pracovitost
Flexibilní pracovní dobu a home office
Cafeterie - příspěvek až 14 000 Kč ročně, který můžeš použít na aktivity, které Tě baví
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na vzdělávání a jazykové kurzy
5 týdnů dovolené
Stravenkový paušál
Multisport karta
Bezúročná zaměstnanecká půjčka
Pokud Vás naše pozice zaujala, pošlete nám své CV nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s Vámi setkáme.
Další specifika práce: Práce z domu, Časově flexibilní práce
RSM
4 nabídky zaměstnání
Výsledkem naší práce je váš zisk. Ať už v podobě nižších nákladů, vyššího výdělku nebo lepší efektivity. Poradenské služby, které poskytujeme, jsou měřitelné a vždy vyčíslitelné. Jsme na vaší straně v České republice i na Slovensku.
Praha – Před 3 dny
Praha – Před 3 dny
Praha – Před 4 dny
Praha – Před 4 dny
Praha – Před 4 dny